Shop Mobile More Submit  Join Login
Overwatch Genji genderbend by Shei99 Overwatch Genji genderbend by Shei99
Thought it would be fun to try something different since I haven't done genderbend. I thought Genji's armor design looks sexy on a girl ver....( ͡° ͜ʖ ͡°)

Add a Comment:
 
:iconcrerul:
Crerul Featured By Owner Jun 8, 2017
Woah! That's both sexy and awesome. Is there a larger version of this pic?
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jun 10, 2017
Sorry. I usually upload 1000~ish biggest size bc it's easier to look at whole picture like that lol
Glad you like it ^^
Reply
:iconmargalaurel:
margalaurel Featured By Owner May 17, 2017
interesting composition! nice work ♡
Reply
:iconsolace-drawings:
Solace-Drawings Featured By Owner Mar 14, 2017  Student Digital Artist
Cool, i like how her face isn't blurry, like a camera effect that i know of, but forgot the name XD anyway, nice compo' :)
Reply
:iconroamingtigress:
roamingtigress Featured By Owner Mar 13, 2017
I really like the posing work here. Very well done!
Reply
:iconwindmeister8:
WindMeister8 Featured By Owner Dec 17, 2016
love the angle and the pose! it flows very well
Reply
:iconchenria:
Chenria Featured By Owner Dec 7, 2016  Hobbyist General Artist
Wow! Such a cool piece of art! Amazing coloring!
Reply
:iconselfishcookie:
SelfishCookie Featured By Owner Dec 7, 2016  Hobbyist Traditional Artist
omg!!!! how beautiful it is!!!
Reply
:iconokashy:
Okashy Featured By Owner Oct 5, 2016  Professional General Artist
sexy : >
Reply
:iconsarpan:
Sarpan Featured By Owner Sep 28, 2016
Omg so COOL!!
Reply
:iconordo1010:
ordo1010 Featured By Owner Sep 13, 2016
I like this green color on the sword ;)
Reply
:iconblacknight7890:
blacknight7890 Featured By Owner Aug 27, 2016
tbh, realltalk, their face would still be fucked up, but its cool
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Jul 31, 2016
It is really nice
Reply
:iconavrilnisbeth:
avrilnisbeth Featured By Owner Jul 31, 2016  Hobbyist
Me like!
Reply
:iconxxashleygamingxx:
xXAshleygamingXx Featured By Owner Jul 29, 2016  Student Digital Artist
finally a gender bend that gets their hair color right most gender bends i see genjis hair is like silver or white
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 30, 2016
Probably because it match his armor. I like how it looks too but yeah he's asian so black hair seems more natural. 
Reply
:icongenji-shamada:
Genji-Shamada Featured By Owner Jul 27, 2016
hmm a female version of me interesting
Reply
:iconshuu-washuu:
shuu-washuu Featured By Owner Jul 23, 2016   Digital Artist
Woah what a sexy Genj...Genko??  Great redesign! Looks absolutely stunning :D
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 23, 2016
Thank you~
I read genko as gecko for a sec lol
Reply
:icontsukimiin:
tsukimiin Featured By Owner Jul 23, 2016  Hobbyist Digital Artist
I love the pose *^* so dynamic >///<
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 23, 2016
Thank you~ - v - I wanted to try different posing and composition~
Reply
:icontsukimiin:
tsukimiin Featured By Owner Jul 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
it turnout great!!
Reply
:icons3rb4n:
S3rb4n Featured By Owner Jul 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
What an amazing job!
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 22, 2016
Thank you~
You're so fast lmaoo You post comments like 5 min after I post stuffs 
Reply
:icons3rb4n:
S3rb4n Featured By Owner Jul 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
I just LOVE your art. I wish you could help me some more in my TCG project!
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 22, 2016
Sorry I couldn't help~ > _ <
If it was a professional project with pay then probably but.......
Reply
:icons3rb4n:
S3rb4n Featured By Owner Jul 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ok, no problem!
Reply
:iconfayes-heart:
Fayes-Heart Featured By Owner Jul 22, 2016   Digital Artist
Seems a little blurry... Rose cry 
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 22, 2016
BC i wanted to show a little motion lol
But yeah agree so I just fix it v v v
Reply
:iconfayes-heart:
Fayes-Heart Featured By Owner Jul 22, 2016   Digital Artist
^-^
Reply
:iconsinnered:
Sinnered Featured By Owner Jul 22, 2016  Hobbyist General Artist
Omg. This is so good. I love how smooth Genji's armour fits. Great job! ╭( ・ㅂ・)و
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 22, 2016
Thx~ I wasn't sure how too do her armor so I made it more form fitting for female shape to show off the curves - v -
Reply
:iconmegamaster135:
megamaster135 Featured By Owner Jul 22, 2016
Wouldn't it be a.... genjibend?
I made the best joke!
Reply
:iconshei99:
Shei99 Featured By Owner Jul 22, 2016
Reply
:iconmegamaster135:
megamaster135 Featured By Owner Jul 22, 2016
Niiiice.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 22, 2016
Image Size
753 KB
Resolution
1273×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,813 (1 today)
Favourites
300 (who?)
Comments
35
Downloads
84
×